Jumat, 12 Juni 2020

Daily Digital Technology

Daily Digital Technology


İOS İşletim Sistemi Nedir? Özellikleri Nelerdir?

Posted: 12 Jun 2020 07:00 AM PDT

İos, Apple'ın iPhone için geliştirdiği ve daha sonra diğer ürünlerinde de kullandığı bir işletin sistemidir. İos işletim sistemi nedir sorusunun cevabı kısaca bu şekildedir. İos'un en büyük avantajı dışa kapalı bir sistem olduğu için her türlü saldırı tehlikesine karşı korunaklı bir olmasıdır. Bu sistemde takılma, donma gibi problemler yaşanmamaktadır. Ayrıca İos İşletim sisteminin özelliklerinden bir tanesi de Apple ürünleri hariç hiçbir cihazda çalışamamasıdır. Apple'ın sadece kendi cihazları için geliştirdiği bu işletim sistemi Android işletim sisteminden çok daha farklı özelliklere sahiptir.

İOS İşletim Sistemi Nedir? Özellikleri Nelerdir? yazısı ilk önce GooTechno.com üzerinde ortaya çıktı.

Psikoloji Nedir? Psikolojinin Alt Dalları Nelerdir?

Posted: 12 Jun 2020 02:53 AM PDT

Psikoloji en temel anlamı ile ruh bilimidir. İnsan ve hayvan davranışları ile birlikte zihinsel süreçleri inceleyen bir bilim dalıdır. Psikoloji bilimi günümüzde çok fazla dallanıp budaklanmıştır.

Psikoloji Nedir? Psikolojinin Alt Dalları Nelerdir? yazısı ilk önce GooTechno.com üzerinde ortaya çıktı.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar