Jumat, 26 Juni 2020

Daily Digital Technology

Daily Digital Technology


5G Teknolojisine Nasıl Geldik? Adım Adım 5G

Posted: 22 Jun 2020 01:18 AM PDT

5G Teknolojisi son zamanların en çok konuşulan ve haberi yapılan konusu olarak göze çarpıyor. Bizler de bu konuyla alakalı en başından başlayıp araştırma yaptık. Yazının devamında 5G Teknolojisi serüvenini adım adım inceliyoruz. Öncesinde 5G teknolojisine ulaşana kadar Dünya hangi aşamalardan geçti? ve neler yaşandı? Piyasaya sürülen ilk cep telefonu ve Mucidi hakkında bilgileri kısa başlıklar ile sizlere aktarıyoruz. Keyifli okumalar. 1G Başlangıç (1973) İlk olarak Martin Cooper tarafından 1973 yılında ortaya atılan taşınabilir telefon fikri, ilerleyen dönemlerde gelişerek 1983 yılında somut halini almıştır. Martin Cooper’ın, 1983 yılında ilk kez protitipini tanıttığı DynaTAC 8000X modelli telefon, ilk olarak Motorola şirketi tarafından

5G Teknolojisine Nasıl Geldik? Adım Adım 5G yazısı ilk önce GooTechno.com üzerinde ortaya çıktı.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar